Algemene Vragen
BESTELLINGEN
1. HOEVEEL KOST DE VERZENDING?
De verzendkosten zijn €4,95 voor brievenbus verzending en €6,95 voor pakket post binnen Nederland. Voor België brievenbus post €6,95 en pakket post €9,95 Bij bestellingen boven de €150,00 brengen wij geen verzendkosten in rekening. De verzendkosten voor het buitenland worden automatische aangegeven per land bij afrekenen.
2. KAN IK KORTING KRIJGEN?
Kortingen worden alleen verstrekt bij eventuele acties en/of het gebruik van kortingscodes die alleen via onze officiële kanalen vergeven worden.
3. WAAROM ZOU IK ONLINE BESTELLEN?
Online bestellen is de toekomst je hoeft niet naar een locatie toe, ontvang je producten op je huisadres waardoor je makkelijk vanaf je computer, tablet of mobiel een bestelling kan plaatsen en ontvangen.
VERZENDING & RETOURZENDING
1. WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Bestellingen die op werkdagen voor 20:00u geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Levertijd 1 tot 3 dagen,
2. HOE WORDEN MIJN PRODUCTEN VERZONDEN?
De bestelde producten worden netjes ingepakt en worden verzonden in de geschikte verpakking. Verzending door PostNL of DHL.
3. WANNEER KOMEN MIJN PRODUCTEN AAN?
Wij streven ernaar dat u de bestelde product(en) zo snel mogelijk ontvangt. Alle bestellingen die op werkdagen voor 20:00u ontvangen zijn worden dan ook dezelfde dag nog verzonden. Zodra wij de bestelling verzenden zijn wij afhankelijk van de postleverancier(s). Doorgaans wordt het pakket binnen 2 tot 3 werkdagen thuis bezorgd binnen Nederland.
4. WAAROM IS MIJN ZENDING NIET AANGEKOMEN?
Met het geleverde Track and trace nummer (ALLEEN VOOR PAKKETEN) kunt u nagaan waar u pakket zich bevindt. Het kan zijn dat er vertraging is. Indien dit langer dan 4 werkdagen duurt kunt u contact opnemen met onze klantenservice via mail of whatsapp zodat wij kunnen nagaan voor u waarom het pakket nog niet geleverd is. Het is belangrijk dat u het ordernummer en Track and trace nummer vermeld in de mail of in het whatsapp bericht. Op deze manier kunnen we snel actie ondernemen.
5. KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN?
Ja, u kunt een product retourneren redenen m.u.v. hygiëne producten zoals ondergoed, zonder opgave van redenen. U heeft 14 dagen bedenktijd om uw eventuele product(en) te retourneren. Het product dient in volledige originele staat zijn, in een doos terug geretourneerd te worden, ongedragen en ongewassen te zijn en evt. aangehechte kaartjes dienen nog aan de kleding te bevestigd te zitten zodat wederverkoop mogelijk is. Indien dit niet het geval is kan Lolaproducts de retourzending niet accepteren en zal niet overgaan tot terugbetaling.
6. HOE KAN IK RETOURNEREN?
Als u een product wilt retourneren kunt u het retour formulier via de knop onderaan de pagina downloaden en ingevuld mailen naar retour@lolaproducts.nl .LET OP MELD EERST DE RETOURZENDING AAN. U ontvangt dan alle benodigde instructies en gegevens zodat u het product kan retourneren.
Zodra het product in goede orde ontvangen is en gecontroleerd zal er na goedkeuring overgegaan worden tot terugbetaling. Het kan zijn dat u liever een andere maat of product wilt ontvangen dat kan natuurlijk ook . Dit kunt u ook aangeven op het retourformulier. U kunt uiteraard bij (hulp)vragen contact opnemen met onze klantenservice.
7. IS RETOURNEREN GRATIS?
De retourkosten zijn voor u eigen rekening. Zorg ervoor dat u een track and trace code vraag en bewaar dit verzendbewijs goed . Dit is namelijk u bewijs van retournering
BETALING
1. WELKE BETALINGEN ACCEPTEERT U?
- Ideal
- Bancontact
- PayPal
2. WAT ZIJN UW BETALINGSVOORWAARDEN?
Zodra u een bestelling plaats dient deze direct afgerekend te worden. Na een geslaagde betaling zal de bestelling direct verzonden worden.
3. ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN HET GEBRUIK VAN IDEAL?
Er zijn geen kosten verbonden aan betalingen via Ideal
4. IS ER EEN MINIMUM VEREIST VOOR DE BESTELLING?
Nee, er is geen minimum bedrag vereist voor een bestelling. Voor alle bestellingen boven de €150,00 is de verzending binnen Nederland gratis.